ISU ZINA CALON PAS, BUKAN ISU NIKAH LUAR NEGARA (GOLOK)

  Bergegar Pas Terengganu apabila di hari penamaan calon tersebar pengakuan seorang wanita yang mendakwa beliau digantung tidak bertali oleh...

 

Bergegar Pas Terengganu apabila di hari penamaan calon tersebar pengakuan seorang wanita yang mendakwa beliau digantung tidak bertali oleh calon Pas bagi Dun Kemasik.

Sebenarnya di dalam pengakuan bersumpah wanita tersebut bukan sahaja isu pernikahan mereka di Golok, Thailand tetapi lebih dasyat dari itu.

Baca betul-betul pengakuan di dalam akuan bersumpah yang disebarkan itu. Wanita yang bernama Ezza Suria binti Muda mendedahkan bagaimana beliau merasakan ditipu hidup-hidup oleh wakil rakyat Pas penggal lepas dan menjadi sekali lagi calon bagi Dun Kemasik, Ir Saiful Azmi Suhaili.

Dalam pengakuan bersumpahnya Ezza mengaku berzina dengan Calon Pas Kemasik yang ketika itu adalah Adun Kemasik hasil kemenangannya pada PRU14.

Mengejutkan, perbuatan tersebut berlaku ketika keduanya masing-masing mempunyai pasangan suami/isteri yang sah.

Menurut Ezza, Saiful Azmi sering mengadu isterinya mengidap sakit lelah. Pertemuan pertama mereka adalah di hotel sekitar Cherating dan kemudiannya di Kuantan dan Kuala Lumpur.

Hadi Awang dan Samsuri cuba tepis isu ini? Adakah nikah di Siam bagi seorang YB Pas itu perkara lekeh dan gantung tidak bertali isteri yang dinikai di Siam itu remeh?

Wanita yang dinikahi samada di dalam negera atau luar negeri mempunyai hak yang sama dan jika berlaku perceraian ianya bukan suatu yang kecil. Bagi Samsuri kes kerajaan negeri jual tanah kepada entiti PAS adalah kecil dan kes isteri YB Pas digantung tidak bertali juga kecil?

Baca selanjutnya dari SUMBER

COMMENTS

Nama

EKONOMI,8,HIBURAN,3,JENAYAH,28,NASIONAL,13,PELANCONGAN,7,POLITIK,35,SEJARAH,2,SEMASA,17,SUKAN,3,
ltr
item
Malaysia Now: ISU ZINA CALON PAS, BUKAN ISU NIKAH LUAR NEGARA (GOLOK)
ISU ZINA CALON PAS, BUKAN ISU NIKAH LUAR NEGARA (GOLOK)
https://malaysiahot.my/wp-content/uploads/2023/07/saiful2.jpg
Malaysia Now
https://www.malaysia-now.com/2023/07/isu-zina-calon-pas-bukan-isu-nikah-luar.html
https://www.malaysia-now.com/
https://www.malaysia-now.com/
https://www.malaysia-now.com/2023/07/isu-zina-calon-pas-bukan-isu-nikah-luar.html
true
6790381998563311727
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS PREMIUM CONTENT IS LOCKED STEP 1: Share to a social network STEP 2: Click the link on your social network Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy Table of Content